Странице

ON


ON

Bio je letnji dan, sveže veče i mir,
kada otac reče pogledaj sad obratiće se on.
A ja sam video masu ljudi, kliču i tapšu svi,
a ON stoji gore iznad njih, oštar i glasan sav.

Nisam razumeo šta on to priča dok ječe svi,
veselje i radost na licu im, po neki viču sloboda, mir
i gromki aplauz svih.

Kada deset godina navrših tek
i pokret igre zaboravih već, prle i tihi,
družina sva, drug do druga i sa njima ja
na dnevniku pojavi se ON.

Glasno reče sada idemo svi,
ja svatih teča, ujak i stric
da brane nečiji dom, tako naredi ON.

Bilo je proleće i sunčan mart,
u školi smo se igrali mi,
kada proču se vest da sutra je školi kraj.
Radosti, sreće, bilo je u srcu svih,
veselje dece, sloboda, hir
i život nam pokaza kakav je ON.....

Ali opet TV i ista priča i opet ON,
Govoru više i nije sklon,
tako je to kad je na tronu ON.
Prle, tihi, teča i stric
ali on vuče konce, ON priča vic.

I opet isto......galama, huk
svuda je vruće, vetar i dim
baš kao i onaj letnji dan, obrati se ON.
Reče da mora otići sad, malo je kasno i nije mlad,
ozbiljo lice, po koji jad
ali snažan je i ON sad.

Нема коментара:

Постави коментар